Plush
Plush to marka należąca do sieci Plus i korzystająca z jej infrastruktury. Umożliwia to pokrycie zasięgiem całego terytorium Polski. W większości miejsc jest używany jest standard łączności LTE+, w wybranych rejonach i aglomeracjach można także korzystać z 5G. Marka została wprowadzona na polski rynek 11 września 2014 roku.
Plush oferuje zarówno usługi w formie pre-paid, jak i abonamentowe. Osobna oferta dotyczy pakietów internetowych. Można kupić zarówno jednorazowy pakiet 10 GB, jak i zdecydować się na stałe płatności – dostępne opcje to 40 i 200 GB miesięcznie. W przypadku telekomunikacji dostępne są 4 opcje. Trzy z nich to umowy na 24 miesiące, czwarta to umowa na czas nieokreślony. Co istotne – w każdym z pakietów używanie mediów społecznościowych nie powoduje odejmowania danych od posiadanej puli.
Historia
Oferta
Pakiet Mini:4 GB internetu
nielimitowane połączenia w sieci Plush
100 minut do innych sieci
100 SMS-ów do wszystkich sieci
Pakiet Maxi:
10 GB internetu
nielimitowane połączenia w sieci Plush
300 minut do innych sieci
300 SMS-ów do wszystkich sieci
Pakiet Mega:
20 GB internetu
nielimitowane połączenia w sieci Plush
600 minut do innych sieci
600 SMS-ów do wszystkich sieci
Pakiet Giga:
40 GB internetu
nielimitowane połączenia w sieci Plush
1200 minut do innych sieci
1200 SMS-ów do wszystkich sieci
Dodatkowo, Plush oferuje również usługi takie jak:
bezpłatne rozmowy w ramach sieci Plush
darmowe SMS-y do innych użytkowników Plush
bezpłatne korzystanie z aplikacji Plush (w tym Plush Music, Plush TV i Plush Sport)
opcję doładowań internetu
Ceny pakietów Mini, Maxi, Mega i Giga wynoszą odpowiednio: 25 zł, 35 zł, 55 zł i 80 zł.
Opinie
1. "Używam Plush od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony z jakości połączeń i szybkości internetu."
2. "Super oferta - pakiet Mega daje mi dużo internetu i mnóstwo minut i SMS-ów do innych sieci."
3. "Bez problemu można doładować konto przez aplikację Plush."
4. "Nielimitowane rozmowy w ramach sieci Plush to dla mnie rewelacyjna opcja."
5. "Dobre ceny i przyzwoita jakość usług."
6. "Otrzymuję regularne powiadomienia o nowych ofertach i promocjach."
7. "Świetna obsługa klienta - szybko i skutecznie pomogli mi rozwiązać problem z kartą SIM."
8. "Plush oferuje bezpłatne korzystanie z różnych aplikacji, co jest bardzo wygodne."
9. "Bardzo dobra jakość połączeń telefonicznych i internetu mobilnego."
10. "Bardzo łatwo i szybko można zmienić pakiet na inny."
11. "Korzystam z Plush już od dłuższego czasu i nigdy nie miałem większych problemów z siecią."
12. "Aplikacja Plush jest bardzo przejrzysta i łatwa w obsłudze."
13. "Bardzo dobry zasięg w całym kraju."
14. "Plush oferuje wiele różnych pakietów, co pozwala mi dopasować usługi do swoich potrzeb."
15. "Dobra oferta dla osób korzystających z internetu mobilnego - dużo GB za rozsądną cenę."
16. "Zdarza się, że internet działa wolno, zwłaszcza wieczorem."
17. "Czasem mam problemy z odbieraniem połączeń z innych sieci."
18. "Aplikacja Plush ma problemy z wyświetlaniem niektórych informacji."
19. "W niektórych miejscach zasięg jest słaby i połączenia się przerywają."
FAQ
Jakie pakiety oferuje Plush?Oferujemy pakiety Mini, Maxi, Mega i Giga. Każdy z nich zawiera różne ilości internetu, minut i SMS-ów do innych sieci.
Czy mogę doładować konto przez aplikację Plush?
Tak, można dokonać doładowania konta przez aplikację Plush.
Jakie usługi oferuje Plush?
Oferujemy usługi takie jak bezpłatne rozmowy w ramach sieci Plush, darmowe SMS-y do innych użytkowników Plush, bezpłatne korzystanie z aplikacji Plush (w tym Plush Music, Plush TV i Plush Sport) oraz opcję doładowań internetu.
Czy Plush oferuje bezpłatne rozmowy w ramach sieci?
Tak, oferujemy bezpłatne rozmowy w ramach sieci Plush.
Jakie są ceny pakietów Plush?
Ceny pakietów Mini, Maxi, Mega i Giga wynoszą odpowiednio: 25 zł, 35 zł, 55 zł i 80 zł.
Czy Plush ma dobry zasięg w Polsce?
Tak, Plush ma dobry zasięg w całej Polsce.
Czy mogę zmienić swój pakiet na inny?
Tak, można zmienić pakiet na inny w dowolnym momencie.
Czy aplikacja Plush jest łatwa w obsłudze?
Tak, aplikacja Plush jest bardzo przejrzysta i łatwa w obsłudze.
Czy Plush oferuje darmowe SMS-y do innych sieci?
Tak, oferujemy darmowe SMS-y do wszystkich sieci.
Czy Plush oferuje usługi roamingowe?
Tak, oferujemy usługi roamingowe.
Jakie formy płatności akceptuje Plush?
Akceptujemy płatności kartą, przelewem oraz przez aplikację mobilną.
Czy Plush oferuje możliwość przeniesienia numeru z innej sieci?
Tak, oferujemy możliwość przeniesienia numeru z innej sieci.
Jakie są wymagania techniczne dla korzystania z Plush?
Wymagany jest telefon z obsługą sieci 4G LTE i karta SIM Plush.
Jakie promocje i oferty są dostępne dla nowych klientów?
Oferujemy różne promocje dla nowych klientów, takie jak darmowy miesiąc lub zniżki na pierwszy pakiet.
Jak skontaktować się z obsługą klienta Plush w razie problemów?
Można skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub przez czat na stronie internetowej.
Kody USSD
USSD (ang. Unstructured Supplementary Service Data) - w Polsce bardziej nazywana jako: szybkie kody, krótkie kody, ekspresowe kody lub kody USSD.
Specjalne sekwencje kodów służą one wymianie informacji pomiędzy użytkownikiem telefonu komórkowego a siecią komórkową. Dzięki nim można w szybko sposób zarządzać usługami, kontem, uzyskać informacje od swojego operatora.
Najczęściej wykorzystywane są do sprawdzenia stanu konta, obecnej taryfy, własnego numeru telefonu czy pozostałych minut bądź SMS-ów/MMS-ów lub danych pakietowych (Internetu).
Krótkie kody USSD dla Plush
Krótkie kody USSD podstawowych usług w Plush na kartę:*100# - Sprawdzenie stanu i ważności konta
*123*telekod# - Doładowanie konta
*123*telekod*nr_tel# - Doładowanie konta innej osoby
*121# - Sprawdzenie ważność i stanu pakietów
*105*10# - Włączenie komunikatów w języku polskim
*105*20# - Włączenie komunikatów w języku angielskim
*122*11# - Włączenie poczty głosowej
*122*00# - Wyłączenie poczty głosowej
*122# - Sprawdzenie statusu poczty głosowej
*101*11*02# - Włączenie GPRS/MMS
*101*00*02# - Wyłączenie GPRS/MMS
*101# - Sprawdzenie statusu GPRS/MMS
*101*11*06# - Włączenie blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy
*101*00*06# - Wyłączenie blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy
*101# - Sprawdzenie statusu blokady informacji o czasie i koszcie rozmowy
*139*nr_tel# - Włączenie usługi Zadzwoń do mnie
*101*11*03# - Włączenie usługi Video Call
*101*00*03# - Wyłączenie usługi Video Call
*101# - Sprawdzenie statusu usługi Video Call
*101*11*01# - Włączenie roamingu
*101*00*01# - Wyłączenie roamingu
*101# - Sprawdzenie statusu roamingu
*111*48nr_tel# - Inicjowanie połączeń w roamingu
Pakiety w ofercie Nowy Plush:
*147# - Sprawdzenie posiadanej taryfy
*147*23# - Zmiana taryfy na Nowy Plush
*136*11*07# - Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu
*136*11*02# - Internet, SMS, MMS bez limitu
*136*11*04# - Internet, rozmowy bez limitu
*136*11*08# - Rozmowy, SMS, MMS bez limitu
*136*11*05# - Rozmowy bez limitu
*136*11*03# - SMS, MMS bez limitu
*121*11*01# - Pakiet YouTube
*136*11*09# - Pakiet 5 GB
*136*11*10# - Rok ważności konta
*101*11*24# - Usługa LTE
*136*11*01# - Plush Internet Promo BS
*101# - Sprawdzenie statusu usługi LTE
*136# - Sprawdzenie statusu promocji i pakietów
Pakiety (taryfy) w Plush bez limitu
*147# - Sprawdzenie posiadanej taryfy
*147*22# - Zmiana taryfy na Plush bez limitu
*136*11*01# - Pakiet z darmowym dostępem do Facebook-a
*136*11*02# - SMS bez limitu i Internet
*136*11*03# - SMS bez limitu, 9gr/min i Internet
*136*11*04# - Rozmowy, SMSy bez limitu i Internet
*136*11*05# - Pakiet Internet 0,5 GB
*136*11*07# - Pakiet Internet 2 GB
*136# - Sprawdzanie statusu promocji i pakietów
*101*11*24# - Włączenie usługi LTE
*101*00*24# - Wyłączenie usługi LTE
*101# - Sprawdzenie statusu usługi LTE
Dodatkowe usługi w Plush na kartę
"*136*11*14# Bezpłatnie - Facebook i Instagram"
"*101*11*24# Bezpłatnie - LTE"
Pełna lista kodów USSD do zarządzania promocjami w Plush na kartę
*147*19# - Zmiana taryfy na Plush bez limitu
*147# - Sprawdzenie posiadanej taryfy
*136*11*03# - Włączenie promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min”
*136*00*03# - Wyłączenie promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „Internet, SMS-y i 9 gr/min”
*136*11*05# - Włączenie promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB”
*136*00*05# - Wyłączenie promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy, SMS-y bez limitu i 0,5GB”
*136*11*01# - Włączenie promocji „Internet i SMS-y”
*136*00*01# - Wyłączenie promocji „Internet i SMS-y”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „Internet i SMS-y”
*136*11*15# - Włączenie promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136*00*15# - Wyłączenie promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136*11*08# - Włączenie promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich”
*136*00*08# - Wyłączenie promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „Rozmowy bez limitu do wszystkich”
*136*11*09# - Włączenie promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136*00*09# - Wyłączenie promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136# - Sprawdzenie statusu promocji „SMS-y bez limitu do wszystkich”
*136*11*14# - Włączenie „Pakiet Facebook i Instagram – promocja”
*136*00*14# - Wyłączenie „Pakiet Facebook i Instagram – promocja”
*136# - Sprawdzenie statusu „Pakiet Facebook i Instagram – promocja”
*136*11*10# - Włączenie Pakietu Internet 300 MB
*136*00*10# - Wyłączenie Pakietu Internet 300 MB
*136# - Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 300 MB
*136*11*11# - Włączenie Pakietu Internet 500 MB
*136*00*11# - Wyłączenie Pakietu Internet 500 MB
*136# - Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 500 MB
*136*11*12# - Włączenie Pakietu Internet 1GB
*136*00*12# - Wyłączenie Pakietu Internet 1GB
*136# - Sprawdzenie statusu Pakietu Internet 1GB
*101*11*24# - Włączenie usługi LTE
*101*00*24# - Wyłączenie usługi LTE
*101# - Sprawdzenie statusu usługi LTE
Technologie: GPRS, UMTS, LTE
Każdy kolejny standard transmisji jest rozszerzeniem poprzedniego chyba, że napisano inaczej.
Przedstawione poniżej prędkości są rozumiane w domyśle jako prędkości pobierania danych
GPRS (2G) – prędkość do 53,6 kb/s
EDGE (2,5G) – prędkość do 236,8 kb/s
UMTS (WCDMA, 3G) - prędkość do 384 kb/s
HSDPA – prędkością do 14,4 Mb/s
HSUPA (rozszerzenie UMTS) - prędkością do 5,76 Mb/s
HSPA (3,5G – HSDPA + HSUPA) - prędkość do 14,4 Mb/s oraz do 5,76 Mb/s (wysyłanie)
HSPA+ (rozszerzenie UMTS) - prędkość do 28,8 Mb/s oraz do 5,76 Mb/s (wysyłanie)
HSPA+ DC (rozszerzenie UMTS) - prędkość do 56 Mb/s oraz do 22 Mb/s (wysyłanie)
LTE (4G - następca 3G) - prędkości do 100 Mb/s (docelowo 300 Mb/s) oraz do 50 Mb/s (wysyłanie)
5G - prędkości do 20 Gb/s w łączu do terminala (pobieranie – download) oraz do 10 Gb/s (wysyłanie - upload)
Proxy
Serwer pośredniczący (oprogramowanie lub serwer z odpowiednim oprogramowaniem), które dokonuje pewnych operacji (zwykle nawiązuje połączenia) w imieniu użytkownika.Dlaczego warto korzystać z proxy?
Najważniejszym punktem jest wzrost bezpieczeństwa, ponieważ najprościej rzecz ujmując łączenie z danym serwisem (stroną www) następuje nie z naszego IP ale innego pośredniczącego (IP proxy) więc w ten sposób uniemożliwiamy zbieranie cennych informacji o naszych preferencjach przez różnego rodzaju boty i inne systemy reklamowe.
Zalety proxy:
- dużo krótszy czas oczekiwania na załadowanie się strony WWW (gdyż jest ona ściągana z blisko położonego serwera w sieci W3cache, który przeważnie używa szybkich łącz o wysokiej przepustowości)
- serwer proxy ma lepsze łącza, niż bezpośrednie korzystanie z docelowego serwera – jeśli jest on wolny
- zmniejszenie przepływu danych na dalekich dystansach (odciążenie słabszych łącz internetu)
- jeśli ktoś przed nami pobierał te same strony lub inne zasoby przez dany serwer proxy, to nasz komputer ściągnie ją z proxy od razu
- ukrywanie adresu IP komputera na którym pracujemy
Rodzaje proxy:
- Proxy wysoce anonimowe (L1) - ukrywa nasze IP i fakt realizowania zapytania poprzez proxy
- Proxy anonimowe – ukrywa nasze IP, ale identyfikuje się jako proxy
- Proxy transparentne – nie ukrywa naszego IP i identyfikuje się jako proxy (ale przyśpiesza szybkość łączenia)
Tabela pobierania
Sprawdź jak długo będziesz pobierał dany plik przy twoim łączu internetowym. Czas pobierania wyrażony jest w minutachŁącze | 100MB | 700MB | 4,7GB |
---|---|---|---|
256 kb | 53,33 | 373,33 | 2184,53 |
512 kb | 26,67 | 186,67 | 1092,27 |
1 mb | 13,33 | 93,33 | 546,13 |
2 mb | 6,67 | 46,67 | 273,07 |
3 mb | 4,44 | 31,11 | 182,04 |
4 mb | 3,33 | 23,33 | 136,53 |
5 mb | 2,67 | 18,67 | 109,23 |
6 mb | 2,22 | 15,56 | 91,02 |
7 mb | 1,9 | 13,33 | 78,02 |
8 mb | 1,67 | 11,67 | 68,27 |
9 mb | 1,48 | 10,37 | 60,68 |
10 mb | 1,33 | 9,33 | 54,61 |
15 mb | 0,89 | 6,22 | 36,41 |
20 mb | 0,67 | 4,67 | 27,31 |
25 mb | 0,53 | 3,73 | 21,85 |
30 mb | 0,44 | 3,11 | 18,2 |
40 mb | 0,33 | 2,33 | 13,65 |
50 mb | 0,27 | 1,87 | 10,92 |
60 mb | 0,22 | 1,56 | 9,1 |
70 mb | 0,19 | 1,33 | 7,8 |
80 mb | 0,17 | 1,17 | 6,83 |
90 mb | 0,15 | 1,04 | 6,07 |
100 mb | 0,13 | 0,93 | 5,46 |
120 mb | 0,11 | 0,78 | 4,55 |
150 mb | 0,09 | 0,62 | 3,64 |
200 mb | 0,07 | 0,47 | 2,73 |
Download, Upload, Ping
Czyli trzy pojęcia składające się na wynik testu łącza internetowegoDownload- szybkość pobierania z sieci danych na twoje urządzenie wyrażana zazwyczaj w Mbit/s.
Upload - szybkość wysyłania do sieci.
Ping - szybkość odpowiedź (liczona w milisekundach). Im mniej tym lepiej. Czyli jak szybko "reaguje nasza sieć" (ile muszę czekać).
PS. Zazwyczaj w warunkach domowych (Internet domowy) prędkość pobierania względem wysłania jest wyższa gdyż jest to zazwyczaj łącze asymetryczne a użytkownik jest zainteresowany aby jak najszybciej pobierać z sieci (np. wczytywanie stron www). Łącze symetryczne więc ma taką samą szybkość pobierania i wysyłania Prędkość wysyłania przydatna jest w przypadku "wgrywania" danych na zewnętrzne serwery np. upload zdjęć, filmów itp.