Reklama drukowana niezmiennie od wielu dekad stanowi trzon wielu kampanii reklamowych. Nie da się bez niej obyć tak naprawdę w większości branż. Oczywiście zmieniają się używane materiały, formy druku czy też technologia wykonywania takich reklam, ale nadal ich cel jest jeden – przykuć uwagę, wypromować naszą markę oraz zwiększyć potencjalnie sprzedaż naszych produktów lub usług. Niektóre formy reklamy drukowanej, który wieszczono rychły koniec, nadal pomimo wszystko święcą triumfy i przeżywają renesans. Dzieje się tak chociażby z wizytówkami, które po prostu zmieniają formę i są produkowane w mniejszych ilościach, ale za to w sposób bardziej indywidualny i oryginalny. Są też takie formy, które nadal są potrzebne w reklamie zewnętrznej.
Bannery reklamowe wykorzystywane są powszechnie przede wszystkim w dużych i średnich miastach. To rozwiązanie niezwykle skuteczne, przykuwające spojrzenie i pozwalające na realizowanie dużych kampanii reklamowych marek o szerokim zasięgu lub też o zasięgu miejskim, o ile jest to miasto wystarczająco duże, by kampania reklamowa się zwróciła.
Roll up to świetny pomysł na rozmaite targi i ekspozycje, a także jako forma wizualna zapraszająca do wejścia do lokalu. Szczególnie w okresie rozmaitych akcji promocyjnych i kampanii sprawuje się on znakomicie. Reklama ta nazywana jest często stojakiem wystawowym i przybiera przynajmniej kila form. Może to być pojedynczy maszt lub też maszt podwójny. Reklamy takie mają zwykle około dwóch metrów wysokości i od 80 do 150 cm szerokości. Podczas konferencji, spotkań biznesowych czy też ekspozycji Twojej firmy sprawdza się ona znakomicie. Roll-up zamawiany w drukarni www.avatar.pl to także nowoczesność i jakość wykonania. Tkanina poliestrowa blackout ze specjalną warstwą aluminium blokuje przepływ promieni słonecznych, dzięki temu reklama będzie wyraźna nawet w trakcie bardzo słonecznych dni.
Samodzielne projektowanie różnych form reklam takich jak chociażby roll-up oczywiście jest wykonalne i nie jest powiedziane, że taka kampania reklamowa wypadnie gorzej. Zwykle jednak nie posiadając dużej wiedzy graficznej reklamowej możemy popełnić sporo błędów, które sprawią, że reklama przyniesie mniejszy skutek od oczekiwanego lub też nie przyniesie go w ogóle. Właśnie dlatego zwrócenie się do doświadczonej agencji reklamowej będzie znacznie korzystniejszym i bezpieczniejszym posunięciem.
undefined